Wednesday, 2 August 2017

Review : Spicy Korean Burger McDonalds

Assalamualaikum.

Mc Donalds sekarang tengah promo menu terbaru diorang, Spicy Korean Burger. Korang dah cuba? Sedap ke tak? Pedas ke tak? Rasa korea ke tak? Ada kimci ke? Boleh cakap bahasa korea ke lepas makan burger tu? Haaaa. Kitorang pun pertama kali cuba  makan burger tu dan ini adalah review dari kitorang.


Dah tengok ke belum video review korang ni? Kalau korang tengok mesti korang tau apa yang kitorang komen kan. Hehehe. Kalau korang belum cuba, boleh la cuba. Kalau dah cuba apa kata korang? Komen la dekat ruangan komen dibawah ya!

Next nak buat review apa pula ya?

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment