Tuesday, 1 August 2017

Fayyad Rayyan Potong Rambut

Assalamualaikum.

Entry kali ni tak ada cerita pun, cuma nak kongsi gambar Fayyad dan Rayyan sebelum dan selepas gunting rambut. Untuk simpanan kenangan je. Ye la, untuk tahun 2017 ni baru pertama kali potong. Dah lama sangat simpan rambut tu. Sebenarnya nak simpan lagi panjang. Tapi.... lupakan je la cerita pasal tu. Hahaha! Mungkin lepas potong ni simpan balik rambut panjang.

Korang rasa Fayyad dan Rayyan ni sesuai rambut panjang atau rambut pendek? Jeng jeng jeng. Jom kita usha sikit.



Rasanya sama je kan. Dua dua hensem dan comel. Hahaha! Nak potong rambut diorang ni macam macam hal. Ada takut dengan mesin, ada yang takut gunting. Kena la babah didil gigih pujuk untuk potong. Bukan senang tapi kena pandai pujuk. 2 orang potong kena bayaran RM38. Sebaik potong elok dan kemas. Itu je nak kongsi sebenarnya. Hehehe.

Next time nak gunting gaya apa ya?

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment