Thursday, 13 July 2017

Promosi Coway Julai 2017

Assalamualaikum.

Apa khabar korang semua. Harap sihat selalu ya. Entry kali ni kitorang nak kongsi pasal promosi Coway yang ada untuk bulan Julai 2017 ni. Mesti korang tertanya, kitorang ni ejen sah ke? Ya kitorang boleh kira ejen sah. Boleh bantu korang untuk dapatkan barangan Coway. InsyaAllah segala urusan pemasangan Coway akan berjalan lancar. Gittew!

Tanpa buang masa baca apa yang kitorang bebel ni, korang tengok je la promosi Coway untuk bulan Julai 2017!



Berminat nak pasang tak? Promosi ni sah sehingg 25 JULAI 2017 sahaja. Boleh dapatkan produk Coway secara tunai atau sewa beli. Lepas tarikh tu promosi dah tak ada. Mungkin akan ada promosi lain pula. Kalau korang berminat nak pasang jangan segan silu whatsapp kitorang ok. 

InsyaAllah kitorang akan bantu korang dapatkan barangan Coway secepat mungkin. Apa tunggu lagi, ingat Coway ingat kitorang!

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment