Tuesday, 3 January 2017

Tahun Baru 2017

Assalamualaikum.

Hai, apa khabar semua? Harap semua sihat hendaknya. Dah tahun baru ni. Sibuk semua nak buka baru dan azam baru kan. Kitorang ni tak menyempat nak update blog ni. Sibuk sikit (alasan cliche). Hahaha! Apa-apa pun kitorang nak ucapkan selamat tahun baru buat semua pembaca.

Apa azam tahun 2017? Ada ke tak azam baru? Hehe. Ke azam tahun lepas masih tak tercapai. Kitorang tak ada azam baru pun. Cuma teruskan hidup macam biasa. Tak nak la pasang azam apa-apa. Takut tak tercapai, nanti sedih sendiri. Tak gitu. Bukan azam tapi adalah harapan untuk tahun 2017 ni. Apa yang kitorang harapkan?

1. Sihat tubuh badan
2. Rezeki berpanjangan
3. Bahagia sentiasa
4. Lebih bertanggungjawab
5. Bertambah rajin

Tahun 2017, usia pun makin bertambah. Masuk 3 series uols. Huhuhu. Tak boleh perasan muda dah lepas ni. Korang macam mana pula. Ada tak azam baru? Kalau ada jom kongsikan dengan kitorang kat ruangan komen dibawah. Ok? Sebelum tu belanja sikit gambar terbaru dari kitorang. Cukup berlima, YEAYYY!


Rasa itu saja untuk entry kali ni. Jumpa lagi untuk entry seterusnya.

Assalamualaikum.

***Nota kaki: Akan cuba untuk lebih update blog ni

No comments:

Post a comment