Sunday, 24 July 2016

5 Jawapan Masuk Akal Bila Orang Tanya "Kenapa Kau Gemuk?"

Assalamualaikum.

Siapa berbadan besar kat sini? Mesti selalu dapat soalan "kenapa kau gemuk?". Soalan ni selalu jadi persoalan bila dah lama tak jumpa atau saja nak mulakan perbualan (kalau orang tu badan berisi la). Setuju?

Kat sini kitorang nak bagi sedikit tips kalau ada orang tanya korang "kenapa kay gemuk?". Harap dapat membantu la. Kitorang rasa jawapan ni boleh di terima pakai. Hahaha! Jom tengok 5 jawapan masuk akal yang kitorang dapat bantu.





 

Kitorang tweet benda ni kat twitter kitorang. Macam mana? Membantu tak jawapan dari kitorang ni? Hahaha! Harap dapat membantu ya. Yang berbadan besar tu jangan la sedih bila orang tanya soalan "kenapa kau gemuk?". Fikir positive je ok?

Itu saja untuk entry kali ini.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a comment