Tuesday, 14 June 2016

Mat Salleh beri reaksi pada lagu Yuna "Crush"

Assalamualaikum.

Dah dengar lagu dan muzik video Yuna berduet dengan Usher berjudul "Crush"? Korang patut tengok ok. Artis tempatan yang dah berjaya di peringkat antarabangsa. Tahniah Yuna! Tapi adakah mat saleh kat sana tu dapat terima lagu Yuna bersama Usher tu? Jom kita tonton reaksi mat saleh ni bila dengar lagu dan tengok muzik video "Crush" ni.


Nampaknya mat saleh ni macam berikan respon yang positif dekat lagu dan muzik video "Crush" ni. Walaupun macam ada sedikit rasa tak puas hati. Tapi secara keseluruhan mereka suka dengan lagu Yuna berduet dengan Usher ni.

Haaaa, siapa kata artis Malaysia tak mampu bersaing dengan artis antarabangsa. Kitorang rasa bangga kejap sebab Yuna dah berjaya menembusi pasaran antarabangsa. Keep it up Yuna! Teruskan buat lagu yang best ok. InsyaAllah akan berjaya lagi dimasa akan datang. Ole!

Itu saja untuk perkongsian kali ini.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a comment