Tuesday, 26 April 2016

Mengandung Kali Ke 2. Anak Ke 3.

Assalamualaikum.

Cuma nak kongsi berita gembira. Alhamdulillah, mrsaidil mengandung buat kali ke 2. Tapi anak yang ke 3. Syukur sangat atas rezeki yang diberikan. Mungkin ramai yang cakap "eh anak kembar baru setahun kan? Cepat betul tambah anak". Bagi kitorang, tuhan akan beri rezeki kalau Dia tahu kita mampu dan bersedia untuk laksanakan tanggungjawab yang diberi. Terima kasih atas rezeki ni. Tak semua orang tuhan nak berikan rezeki macam ni kan? Makin besar tanggungjawab yang kena kitorang pegang dan laksanakan.


Kandungan dah masuk 2 bulan. Kitorang tahu mrsaidil mengandung masa tu baru 2 minggu, masa 2 minggu tu kitorang tak nak kecoh-kecoh sangat sebab masih terlalu awal lagi nak kongsi. Lepas masuk 2 bulan dan kandungan dah stabil, baru kitorang nak kongsi dengan semua. InsyaAllah kitorang akan kongsi perkembangan kandungan anak ke dua ni macam yang kitorang buat masa mrsaidil mengandungkan kembar. Siapa yang tak tau atau tak pernah tengok perkembangan kandungan kembar, boleh tengok dekat youtube kitorang. Klik sini ok.

Bila mrsaidil mengandung kali kedua ni, antara soalan yang menjadi pertanyaan semua orang adalah "mengandung kembar lagi tak?". Sebab masa mengandungkan anak pertama, mrsaidil kan mengandung kembar. Jadi bila mengandung kali ke dua ni. Tu la soalan yang paling banyak kitorang dapat, hehehe. Tapi setakat ini, kandungan mrsaidil sorang je. Tak kembar pun. Tapi tak tau la tiba-tiba kembar lagi. 

Apa-apa pun terima kasih atas ucapan tahniah dan pertanyaan yang diberikan kepada mrsaidil. Doakan kandungan mrsaidil terus dalam keadaan baik sampai bersalin nanti. Tunggu video dan entry pasal perkembangan kandungan yang kitorang akan buat nanti. Mungkin akan lain sikit sebab mrsaidil mengandungkan 1 baby je, pengalaman dia mesti beza sikit dari mengandung kembar.

Ok. Itu saja. Oh ya, kitorang harapkan dapat baby perempuan pula la kali ni. Hehehe.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a comment