Monday, 14 March 2016

Bulan Mac #mrandmrsaidilgiveaway

Assalamualaikum.

Tengah baik hati ni nak bagi giveway kat korang semua. Hehehe! Setelah buat undian antara topup dan baju terbaru dari Abstrax sebagai hadiah, ramai yang undi baju terbaru dari Abstrax. Macam mana rupa baju terbaru dari Abstrax tu? Meh tengok sini.


Macam mana nak menang eh? Senang je. Semudah A B C, 1 2 3. Hahaha! Korang perlu ikut langkah-langkah ini.

1. Like FB page mrandmrsaidil
2. Tag 5 orang kawan-kawan korang dekat gambar yang akan diupload (seperti gambar diatas)
3. Giveaway bermula dari hari ni (14 Mac 2016) hingga 31 Mac 2016
4. Pemenang akan di pilih secara rawak dalam cabuatan undian
5. Hanya sorang pemenang akan di pilih (boleh pilih saiz dan baju lengan panjang atau pendek)

Haaa, mudah kan? Tak perlu slogan atau repost gambar ke apa. Mari la join giveaway yang tak seberapa ni. Jangan lupa khabarkan pada kawan-kawan yang lain. Mana tau rezeki korang nak menang baju terbaru dari Abstrax ni.

Selamat mencuba!

Assalamualaikum.

No comments:

Post a comment