Wednesday, 25 November 2015

4 Game Rare Zaman Sekolah

Assalamualaikum.

Saja nak imbau zaman sekolah. Selalu kalau cikgu tengah mengajar kat depan. Korang akan fokus belajar atau sibuk main dengan kawan meja sebelah? Rasanya antara korang mesti ada yang mengelat main dengan kawan meja sebelah kan? Hehehe. Baik mengaku korang ada buat. Jangan menipu, tak baik tau!

Kali ni kitorang nak kongsi 4 jenis game rare yang sering kali korang akan main masa cikgu tengah sibuk mengajar. Kalau korang tak pernah main, mungkin korang terlalu urban. Hehehe! Lets check it out!





Macam mana? Pernah tak main game ni? Kitorang ingat nama game BINGO je, game lain lupa dah tajuk dia apa. Hahaha! Zaman sekarang budak-budak sekolah ada lagi tak main game ni? Ke korang bawak ipad pergi sekolah?

Lagend kan game ni? Betul-betul mengamit memori masa sekolah. Kalau masih ingat jom kita main dan kenalkan pada anak-anak kita supaya game ni tak pupus. LOL!

Assalamualaikum.

1 comment: