Friday, 9 October 2015

10 Pilihan Sarapan Rakyat Malaysia

Assalamualaikum.

Sebut pasal sarapan pagi ni. Sesetengah orang ambil tak kisah. Ye la, dah bangun lambat macam mana nak sarapan? Untuk pengetahuan korang,  pengambilan sarapan pagi amat lah penting untuk membekalkan tenaga untuk jalankan aktiviti harian korang. Jadi jangan skip sarapan pagi ok!

Kitorang saja nak kongsi dengan korang 10 pilihan sarapan yang rakyat Malaysia selalu ambil. Ini ikut pemerhatian dan apa yang kitorang rasa la. Lets check it out!


1. NASI LEMAK

 2. ROTI CANAI

3. TELUR SEPARUH MASAK

4. ROTI BAKAR

5. NASI GORENG

 6. BIHUN GORENG

7. MEE GORENG

8. KUEY TIAW GORENG

9. SANDWICH

10. KUIH MUIH

Nota kaki: gambar ikhsan google image

Antara 10 pilihan sarapan rakyat Malaysia, korang selalu ambil yang mana? Ke korang makan sarapan lain selain pilihan yang dah kitorang senaraikan ni? Hehehe. Apa-apa pun jangan skip ambil sarapan ok. 

Assalamualaikum.

2 comments: