Wednesday, 19 August 2015

Gambar Anak Panda Baru Lahir di Zoo Negara

Assalamualaikum.

Seperti yang kita tau, ada panda yang ditempatkan di Zoo Negara selama 10 tahun sebagai simbolik jalinan hubungan diplomatik di antara Malaysia dan China selama 40 tahun. Dengar cerita panda tu dah selamat melahirkan anak bentina. Tahniah panda sebab lahirkan baby. Hehe. Ni kitorang nak kongsikan gambar baby panda tu.

foto ikhsan Zoo Negara

foto ikhsan Zoo Negara

foto ikhsan Zoo Negara

foto ikhsan Facebook Najib Razak

foto ikhsan Facebook Najib Razak

foto ikhsan Facebook Najib Razak

Comel kan? Harap anak panda ni dapat membesar dengan sihat. Ada masa korang boleh pergi Zoo Negara untuk tengok sendiri panda tu. Tak rugi apa kalau pergi sendiri tengok panda tu. Good experience. Bila la kitorang nak pergi Zoo ni, dari sebelum kahwin sampai dah ada anak tak pergi-pergi lagi. Hehe

Assalamualaikum.

1 comment:

  1. Insyaallah tahun ni boleh pi zoo.

    Boleh bawa Fayyad tengok panda ni. Kalau nak rasa lagi umpph pi Korea terus -- sbb themepark Everland depa pun ada panda juga

    ReplyDelete