Friday, 17 July 2015

Koleksi Iklan Raya 2015

Assalamualaikum.

Setiap tahun kalau hari raya, benda yang ditunggu-tunggu adalah iklan raya. Iklan ni memang dah sinonim la dengan diri kita. Tak kira la apa jenis perayaan pun, iklan raya mesti menjadi perhatian kita untuk tonton. Siapa tunggu lagi. Apa cerita yang akan disampaikan, adakah sama atau ada idea baru untuk setiap iklan yang keluar.

Untuk tahun 2015 ni, banyak iklan yang best. Boleh dikatakan menusuk hati kalbu bila ditonton. Kena sediakan tisu la kalau nak tonton. Hehehe! Sebenarnya susah tau nak buat iklan raya ni. Dia perlukan idea dan kreativiti yang tinggi untuk dihasilkan bagi beri impak pada penonton.

Jadi ini adalah koleksi iklan raya yang ada sepanjang tahun 2015:

IKLAN ASTRO

IKLAN PTS MEDIA GROUP

IKLAN ZALORA MALAYSIA

IKLAN TM

IKLAN ECOWORLD

IKLAN MYDIN

IKLAN BSN MALAYSIA

IKLAN TNB MALAYSIA

IKLAN MALAYSIA AIRLINES

IKLAN GO SHOP

IKLAN FINAS

IKLAN MAGGI

Rasanya ada lagi iklan yang kitorang tak letak. Jadi macam mana? BEST kan semua iklan raya 2015 ni? Mana satu iklan favorite korang? Apa pendapat korang tentang iklan raya 2015 tahun ni? Agak-agak iklan mana boleh menang awards iklan terbaik raya 2015? Jom kongsikan pendapat korang dengan kitorang. Ok?

Selamat hari raya!

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment