Thursday, 7 May 2015

Expectation vs Reality hidup mrandmrsaidil

Assalamualaikum.

Dalam hidup ni, mata kita sentiasa nak lihat kesempurnaan. Kalau boleh tak nak yang ada cela sikit pun. Tapi realitinya, apa yang kita harapkan lain dari apa yang kita mahukan. Benda ni normal dalam hidup kita sebenarnya. Kita nak tunjuk yang baik je, yang tak baik kita simpan. Betul tak?

Kitorang nak share sikit life hidup kitorang expectation vs reality versi mrandmrsaidil. Adakah korang mengalami situasi yang sama? Hehe.

Bila ambil gambar. Senyum itu terlalu mainstream. Ngek~

Bila dah ready nak amek gambar, kita bergerak. Ngek~

Pose dah cun, sekali snap kau menguap. Ngek~

Bila suruh senyum dia nangis. Ngek~

Paling rare paling win. Sebelum tidur dan selepas tidur. Ngek~

Amacam? Korang lebih suka expectation atau reality? Bagi kitorang, yang reality tu la mengajar kita untuk memperbaiki diri kita supaya perbetulkan apa yang buruk. Setiap yang berlalu adalah proses pembelajaran. Kan?

Macam mana expectiation vs reality korang? Meh share dengan kitorang :)

Assalamualaikum. 

1 comment:

  1. Greetings from Pakistan.I wish this post was in English so I could enjoy your efforts, however, beautiful couple and babies. Try posting something in Urdu or English.

    ReplyDelete