Monday, 6 April 2015

Khaleeshsticon

Assalamualaikum.

Akhirnya #thekhaleeshs dah ada instagram. Sebab babah didil rajin nak upload, maka wujudlah instagram #thekhaleeshs tu. Motif sangat nak ikut perkembangan semasa kaedahnya. Tapi instagram ni fokus pada pembuatan meme versi hambar. Maksudnya meme yang dibuat akan berlatar belakangkan #thekhaleeshs.

Masih tak faham? Kalau tak faham korang follow je la instagram @thekhaleeshs. Nanti korang faham la apa itu meme. Gambar #thekhaleeshs versi comel dan hensem akan terus dimuat naik di instagram @mrandmrsaidil. Intagram @thekhaleeshs akan fokus pada gambar meme 100%. Meme dari #thekhaleeshs kitorang gelarankan khaleeshsticon. Wahhh gitu uols~

Follow instagram @thekhaleeshs

Jangan lupa follow ok? Kitorang akan cuba hiburkan korang dengan kecomelan #thekhaleeshs berserta caption yang awesome untuk jadikan meme yang terbaik. Cewahhh!Itu saja entry untuk kali ni. Bila ntah kitorang nak rajin buat video ni. Hehe

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment