Monday, 13 April 2015

Bila rayyan pose masa tidur

Assalamualaikum.

Entry bulan lepas kitorang kongsi gambar fayyad pose masa tidur. Untuk bulan ni pula, kitorang kongsi pula gambar rayyan pose tidur. Rupa-rupanya si rayyan ni pun kuat pose juga bila tidur. dua kali lima macam si fayyad, perangai masing-masing sama. Nama pun dah kembar kan. Hehe

Tapi si rayyan ni segan-segan jugak nak pose masa tidur. Adik manja katakan, so dia behave sikit. Apa-apa pun jom kita layan pula pose rayyan masa tidur. Enjoy the photos!

Pose tidur malu malu manja

Pose tidur opss terhisap puting

Pose tidur bajet model

Pose tidur dapat pahala

Pose tidur ntah pape

Pose tidur nak terbang

Pose tidur senyum dalam iman

Pose tidur yeayyy!

Haaaa, comel kan? kan? kan? Boleh kancing gigi tau sebab geram nak gomol kecomelan si rayyan ni. Sebaik tak boleh makan , kalau tak boleh dah buat goreng tepung. Hahaha! Korang rasa mana pose yang paling comel? Meh pilih dan bagi tau kitorang ok.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a comment