Wednesday, 15 April 2015

8 menu mudah menggunakan Nutella

Assalamualaikum.

Siapa kat sini penggemar Nutella? Kitorang rasa korang semua mesti suka makan Nutella kan. Nutella ni boleh dimakan dengan apa je, ikut tekak masing-masing. Tapi tahukan korang dengan Nutella tu juga macam-macam jenis menu kita boleh pelbagaikan. Kena kreatif dan berani mencuba je la untuk buat. Tak cuba mana kita nak tahu kan?

Jadi kitorang nak share dengan korang 8 menu mudah menggunakan Nutella. Check it out!









Menu mana yang korang berkenan? Tak susah pun kan nak buat. Kena rajin sikit la masuk dapur. Kasi dapur tu berasap sekali sekala. Pokoknya, jangan malas untuk mencuba. Hahaha! Resipi penuh ada disini. Apa-apa pun selamat mencuba menu mudah menggunakan Nutella.

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment