Thursday, 9 April 2015

10 menu mudah nak jadi tukang masak

Assalamualaikum.

Kitorang jumpa menu mudah ni dekat internet. Jadi kitorang nak share dengan korang semua. Mungkin korang penah tengok atau pernah masak menu mudah yang kitorang nak share ni. Sebenarnya banyak lagi menu mudah yang boleh korang jumpa dekat internet tu. Google je, pasti jumpa.

Kitorang rasa menu dia memang mudah dan boleh buat sendiri kat rumah. Tak cuba mana kita nak tau kan? Jom kita tengok menu mudah mana yang korang suka.

Menu 1

Menu 2

 Menu 3

 Menu 4

Menu 5

Menu 6

Menu 7

 Menu 8

Menu 9

Menu 10

Tak susah pun kan? Menu mudah mana yang best? Jangan jadi pemalas, kalau kita tak cuba nak masak, bila lagi nak mula kan? Dengan adanya menu mudah ni, jadikan ia permulaan untuk korang belajar masak. Ok, kalau korang dah cuba masak jangan lupa tag kitorang ok. 

Selamat mencuba!

Assalamualikum.

No comments:

Post a comment