Monday, 23 March 2015

Bila fayyad pose masa tidur

Assalamualaikum.

Apabila seorang bayi tidur, dia akan kelihatan tersangat comel secara automatik. Korang akan rasa geram teramat macam nak gomol muka dia sampai lunyai macam belacan. Itu la apa yang kitorang alami bila tengok fayyad tidur.

Untuk kali ni kitorang nak kongsi sedikit gambar fayyad tidur. Fayyad ni memang paling suka pose masa tidur. Dia tau akan ada orang ambil gambar masa tidur, tu dia keluar segala pose. LOL. Enjoy the photos!

Pose tidur pipi gebu menggoda

Pose tidur malas

Pose tidur separuh sexy

Pose paling sexy mengoda

Pose tidur ready nak tumbuk

Pose tidur bajet ayu

Pose tidur tengah berfikir

Pose tidur hambar kiri

 Pose tidur hambar kanan

pose tidur yeayyy!

Haaaa, comel ke tak? Kitorang kalau boleh nak tumbuk-tumbuk je pipi fayyad ni. Tapi tak sampai hati sebab comel sangat. Si rayyan tak macam si fayyad ni. Rayyan relax je kalau tidur. Paling sopan paling tertib. Hahaha! Next time kitorang snap gambar rayyan tidur pulak. Korang rasa pose mana yang paling comel hingg langit ke tujuh? Meh pilih dan bagi tau kitorang ok.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a comment