Monday, 16 February 2015

Bila mrandmrsaidilkids senyum

Assalamualaikum.

Sebenarnya sangat susah nak tangkap gambar baby senyum. Lagi-lagi baru lahir macam ni kan, asyik tidur je. Kalau bangun pun sebab nak susu atau kencing dan berak. Mengikut pemerhatian mraidil, baby akan senyum pada kadar 1 hingga 3 saat bila dia tidur. Kalau suruh dia senyum memang tak la kan. Tapi dengan keazaman yang tinggi dah jitu, mrsaidil dapat snap gambar fayyad dan rayyan senyum. HEBAT!

Inilah kecomelan fayyad dan rayyan bila senyum. Gotcha!

Korang rasa muka fayyad dan rayyan ni ikut muka mraidil atau mrsaidil? Kitorang kasi gambar masa mrandmrsaidil masa jadi baby, so korang boleh la agak fayyad dan rayyan ikut muka siapa. Hehe!

Siap lagi comel? Hehe

Tapi ramai yang cakap muka fayyad dan rayyan ikut muka babahnya. YEAYYY! Ok itu saja entry kali ni, selamat meneka :)

Assalamualaikum.

2 comments:

  1. pipi yang comel bak pau yang baru nak naik.

    ReplyDelete