Thursday, 29 January 2015

Maternity photoshoot bersama mrandmrsaidil

Assalamualaikum.

Kitorang nak kongsi sedikit gambar masa photoshoot maternity haritu. Mungkin ada yang dah tengok kat dalam instagram kitorang, tapi yang ni kitorang upload lebih sikit. Motif shoot gambar maternity ni adalah untuk simpan buat kenangan. Kitorang bukan shoot gambar je, video pun ada. Meh tengok meh. Selamat sakit mata tengok kegedikan gambar kitorang. Yeayyy!











gambar pegun oleh: lan&niniphotography
video oleh: khaidir shahri

1 comment:

  1. Geram tengok perot mengandung besar gedabak..nk usap perut tu bleh tak ..geram betul pancut kat perut pun mesti best...nak pegang,nk peluk ,nk cium ,nk jilat perut mengandung awak tu..geram betullah dgn perut mengandung awak ni sayang eeiii

    ReplyDelete